Головна » Публікації

Всього матеріалів в каталозі: 61
Показано матеріалів: 51-60
Сторінки: « 1 2 ... 4 5 6 7 »

План роботи методоб'єднання вчителів суспільно-гуманіторного циклу на 2012-2013 навчальний рік Верхньовизницької ЗОШ І-ІІІ ступенів

Наукова проблема:
забезпечення високого рівня якості та творчих здібностей учнів на основі високого рівня професіоналізму вчителів у світлі вимог Закону України «Про загальну середню освіту», національної доктрини розвитку освіти України
Методична проблема:
вироблення системних підходів до методики практичного оволодіння всіма видами досягнення цілісності гуманітарної освіти школярів
Виховна проблема:
створення оптимальних умов для розвитку та саморозвитку особистості учня, спрямованих на поліпшення розумових та фізичних можливостей, оволодіння знаннями та уміннями з основ наук про здоров'я та пропагування здорового способу життя

Читати далі...
Гуманітарії | Переглядів: 1841 | Додав: Olya | Дата: 24.01.2013

План роботи МО вчителів гармонійного розвитку дитини на 2012-2013 навчальний рік Верхньовизницької ЗОШ І-ІІІ ступенів
В 2012 - 2013 навчальному році кафедра вчителів циклу гармонійного розвитку дитини  продовжуватиме роботу над проблемою "Розвиток універсальних якостей особистості на уроці та в позаурочний час”. Тому кожен з вчителів  проводитиме пошук шляхів активізації навчального процесу. Вся робота буде спрямована на підвищення результативності навчального процесу,особистісний розвиток учнів, збагачення їх емоційно естетичного та фізичного розвитку, прищеплення любові до праці. 

Читати далі...
Вчителі художньо-естичного циклу | Переглядів: 1070 | Додав: Olya | Дата: 17.01.2013

Тема: Наша мова солов’їна

Мета: Поглибити уявлення дітей про рідну мову, її значення в житті українського народу; виховувати любов до рідної мови, бажання вивчати її.

Читати далі...

Класний керівник | Переглядів: 7797 | Додав: Olya | Дата: 25.11.2012 | Коментарі (0)

Вітряна віспа: симптоми, лікування та інша інформація про цю хворобу

Читати далі...

Шкільна медична сестра | Переглядів: 1287 | Додав: Olya | Дата: 03.11.2012

Тема: "Паперопластика. Конструювання з кольорового паперу "Веселі восьминоги""

Мета: ознайомити учнів з можливістю створення художнього образу засобами конструювання; розвивати уяву, фантазію, образне мислення, конструктивні здібності; удосконалювати навички роботи з папером; виховувати старанність, акуратність.

Читати далі...

Початківці | Переглядів: 10652 | Додав: Olya | Дата: 03.11.2012

Тема: Письмо малої букви «з», складів, слів, речень

Мета:
Вчити писати рядкову букву «з» (зе), з’єднувати  її з іншими буквами; розвивати фонетичний слух, зв’язне мовлення, виробляти навички каліграфічного письма; виховувати любов до навколишнього світу.

Читати далі...
Початківці | Переглядів: 4834 | Додав: Olya | Дата: 31.10.2012

Сценарій для відкритого заняття з трудового навчання у 11 класі
Тема: «На Андрія робиться дівчатам надія». Український рушник у народних звичаях і традиціях
Мета:
Навчальна мета: ознайомити учнів із зразками вишитих рушників та традиціями, що пов’язані з Днем Андрія; розширити знання учнів про види рушників, та технік виконання; навчити навчити вишивати різними техніками рушникових швів;
Розвиваюча мета:  розвивати спостережливість, увагу, акуратність;
Виховна мета: прививати любов до вишивання, виховувати повагу до звичаїв свого народу.


Читати далі...

Вчителі художньо-естичного циклу | Переглядів: 3568 | Додав: Olya | Дата: 30.10.2012

Батькам особливо важливо зрозуміти, яку роль в емоційно-особистісному розвитку дитини відіграють батьківські настанови. Безперечно, батьки - самі значущі і улюблені для дитини люди.


Читати далі...

Шкільний психолог | Переглядів: 1312 | Додав: Olya | Дата: 29.10.2012

Процес адаптації молодих учителів до навчальної діяльності значною мірою залежить від того, хто буде поруч із молодим учителем, стане його наставником, підтримає його, допоможе знайти правильне рішення в складних ситуаціях, повірити у власні сили.

Читати далі...
Шкільний психолог | Переглядів: 1179 | Додав: Olya | Дата: 28.10.2012

1-10 11-20 ... 31-40 41-50 51-60 61-61