Головна » Публікації » Сторінка фахівця » Шкільний психолог

Рекомендації молодому вчителю щодо підготовки до уроку
Вчитайся у розділ програми, який потрібно вивчити на уроці, а в деяких випадках – і в пояснювальну записку до програми.
Вивчи матеріал цього розділу, питання, теми.
Сформуй задум уроку, дай відповідь на запитання, чого б ти хотів досягнути в результаті його проведення, сформулюй мету уроку (навчальну, виховну, розвивальну).
Уяви колектив класу, уявно намалюй конкретних учнів. Уяви психологію цих учнів; використовуючи мистецтво педагогічного перевтілення, намагайся накреслити їхні дії на шляху до досягнення мети.
Вибери з усього арсеналу методичних прийомів найоптимальніші для цього матеріалу і цих учнів.
Зістав обрані прийоми зі своїми можливостями, змоделюй свої дії на даному уроці.
Продумай структуру уроку і зафіксуй усе в плані – конспекті.
Підготуй наочні й навчальні посібники, не забудь підготувати і перевірити справність ТЗН, комп’ютерної техніки.
Повтори подумки або в голос вузлові елементи плану, продумай непередбачені обставини, знайди і зафіксуй запасні варіанти.
Спитай себе: «Ти готовий до уроку?».
Перед уроком перевір чи все потрібне на місці, чи немає непотрібних предметів біля дошки, чи просто в класі.
Раціонально використовуй кожну хвилину уроку.
Не витрачай багато часу для перевірки домашнього завдання. Використовуй різні форми перевірки. Застосовуй систему взаємоперевірки.
Поясни учням мету, завдання уроку.
Коли пояснюєш новий матеріал, намагайся вичленити проблеми. Пропонуй учням вирішувати їх самостійно.
Не спіши виправляти помилку учня, краще, якщо її виправлять однокласники.
Намагайся організувати самостійну роботу учнів на уроці – пропонуй учням більше писати, виконувати завдань.
На уроці кожен учень має бути в полі зору, до кожного шукай індивідуальний підхід.
Під час використання ТЗН, комп’ютерної техніки,наочності не марнуй час, намагайся використовувати засоби навчання ефективно.
Під час організації самостійної роботи, усних відповідей не квап учнів. Використовуй усі наявні можливості для реалізації принципів розвивального навчання.
Звертай увагу на виховні аспекти уроку: працездатність, бережливість, зібраність.
Домашнє завдання потрібно давати з поясненням,до дзвоника. Не затримуй учнів після дзвоника. У 1-7 класах обов’язково проводь фізкультхвилинку в середині уроку.
Пам’ятай: кожен новий урок не повинен бути схожим на попередній.
Категорія: Шкільний психолог | Додав: Olya (28.10.2012)
Переглядів: 1181 | Рейтинг: 5.0/1