План роботи МО вчителів гармонійного розвитку дитини на 2012-2013 навчальний рік Верхньовизницької ЗОШ І-ІІІ ступенів
І. Вступ
В 2012 - 2013 навчальному році кафедра вчителів циклу гармонійного розвитку дитини продовжуватиме роботу над проблемою "Розвиток універсальних якостей особистості на уроці та в позаурочний час”. Тому кожен з вчителів проводитиме пошук шляхів активізації навчального процесу. Вся робота буде спрямована на підвищення результативності навчального процесу,особистісний розвиток учнів, збагачення їх емоційно естетичного та фізичного розвитку, прищеплення любові до праці. Однією з вагомих можливостей у рішенні цієї проблеми є використання нестандартних методів навчання та оцінюванні знань з метою викликання та підсилення у школярів власних корисних мотивів діяльності, активізувати пов’язані з ним потреби.
Важливим фактором втілення в життя всього вище вказаного є творча пошукова робота вчителів, постійне поповнення власного багажу знань та об’єму практичних умінь. Протягом 2011-2012 року було проведено чотири методичні об’єднання, на яких розглядались теоретичні і практичні аспекти викладання музики, образотворчого мистецтва, трудового навчання., основ здоров’я, фізичної культури Головна увага була приділена інтерактивним методам роботи в процесі уроку. Відкриті уроки аналізувалися МО вчителів і приймалися рекомендації щодо того чи іншого етапу роботи вчителя та учнів на уроках.
Вихованці приймали участь в олімпіадах, конкурсах, виставках. Окремі учні стали переможцями та призерами II туру Всеукраїнських предметних олімпіад. ІІ. Проблемні питання, над якими працюють вчителі
- Самовдосконалення учнів на уроках фізичного виховання за умов диференційованого навчання (Йобак І.І.)
- Виховання духовної культури особистості засобами музики (Євтушенко М.Ф.)
- Розвиток особистості, як індивідуальної і самостійної людини (Лось О.М.)
- Розкриття і розвиток потенційних творчих здібностей в учнів, естетичних смаків, просторових уявлень, фантазії на уроках образотворчого мистецтва (Богдан М.В.)
- Організація самостійної роботи учнів на уроках трудового навчання та в позаурочний час (Чобаль О.І.)
IІІ. Склад методоб’єднання№, п/п
| Вчитель
| Категорія
| Що викладає
| Освіта
| Стаж
| 1
| Богдан Марина Володимирівна
| спеціаліст першої категорії
| образотворче мистецтво
| вища
| 13
| 2
| Євтушенко Микола Федорович
| спеціаліст вищої категорії
| музика
| вища | 32
| 3
| Йобак Іван Іванович
| спеціаліст першої категорії | фізичне виховання
| вища | 26
| 4
| Лось Ольга Михайлівна
| спеціаліст другої категорії | основи психології, основи здоров'я
| вища | 7
| 5
| Чобаль Ольга Іванівна
| спеціаліст
| трудове навчання
| вища | 3
|
ІV. Графік проведення засідання методоб’єднання гармонійного розвитку дитиниЗасідання1. (серпень 2012 року) - Вибори голови та секретаря методоб’єднання
- Ознайомлення з планом роботи методоб’єднання на 2012-2013 н.р.
Засідання 2. (листопад 2012 року) «Організація позакласної роботи вчителями предметів оздоровчого циклу»- Відкрите позакласне заняття з фізичного виховання між учнями 5-х класів
- Доповідь на відповідну тему
- Обговорення відкритого заняття та доповіді. Обмін досвідом
- Звіт з самоосвіти «Всебічний розвиток особистості» (Лось О.М.)
- Різне
Засідання 3. (грудень 2012 року) «Розвиток просторового уявлення на уроках креслення з використанням засобів ІКТ»- Відкритий урок з креслення (Чобаль О.І.)
- Доповідь на відповідну тему
- Обговорення відкритого заняття та доповіді. Обмін досвідом
- Звіт з самоосвіти «Розкриття і розвиток потенційних творчих здібностей в учнів, естетичних смаків, просторових уявлень, фантазії на уроках образотворчого мистецтва (Богдан М.В.)
- Різне
Засідання 4. «Розвиток естетичності з використанням засобів ІКТ на уроках образотворчого мистецтва»- Відкритий урок з образотворчого мистецтва (Богдан М.В.)
- Доповідь на відповідну тему
- Обговорення відкритого заняття та доповіді. Обмін досвідом
- Звіт з самоосвіти «Виховання духовної культури особистості засобами музики (Євтушенко М.Ф.)
- Різне
Засідання 5. « Всебічний розвиток особистості людини на уроках основ здоров’я та психології»- Відкритий урок з основ здоров’я (Лось О.М.)
- Доповідь на відповідну тему
- Обговорення відкритого заняття та доповіді. Обмін досвідом
- Звіт з самоосвіти «Самовдосконалення учнів на уроках фізичного виховання за умов диференційованого навчання» (Йобак І.І.)
- Підведення підсумків роботи МО
|