Головна » Публікації » Сторінка педагога |
У розділі матеріалів: 33 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 4 » |
До вашої уваги збірна стаття в якій можна знайти:
|
Підготувала: Тема: Виготовлення мікропрепаратів з шкіри луски цибулі та розгляд її за допомогою світлового мікроскопа |
Підготувала: Тема. Значення дихання для існування організму. Система органів дихання, її будова та функції. |
Підготувала: Тема. Слухова сенсорна система |
Возняк Любов Іллівна, Очевидно, що сьогодні в Україні немає єдиної загальнодержавної схеми підготовки до ЗНО з математики. Більшість учителів-практиків здійснюють її на власний розсуд, вибираючи свої методи підготовки, використовуючи доступні засоби навчання, користуючись наявною на ринку комерційною літературою з цієї тематики. Під час підготовки до ЗНО з математики вчителі змушені орієнтуватися не на конкретні завдання, а лише на тематичну програму та структуру тесту за формами тестових завдань. Ні рівень складності окремих завдань тесту ЗНО, ні конкретні типи цих завдань наперед невідомі. |
Наталія Сідор, Обдаровані люди приносять велику користь суспільству, державі, є її гордістю. Тому перед суспільством, державою, школою і сім'єю постає проблема навчання і виховання таких дітей. Одним з важливих напрямів діяльності вчителя в загальноосвітній школі є його робота з учнями, які мають особливі здібності. |
Наталія Сідор, Актуальність методу проектів значно зростає при переході сучасної системи освіти від управління процесом освіти за кінцевим результатом, що був спрямований на формування знань, умінь та навичок, до компетентнісного підходу, пов’язаного з вихованням і розвитком компетентнісної особистості, тобто особистості, здатної діяти осмислено, орієнтуючись у мінливому навколишньому світі з виробленими цінностями. |
Наталія Сідор, Мета проекту: з'ясувати сутність поняття культурна спадщина; учити з повагою і любов'ю ставитися до народних звичаїв українського народу;розвивати вміння дітей самоорганізовуватися, планувати свої дії, узагальнювати результати роботи, шукати різні джерела інформації;виховувати допитливість та інтерес до історії і культури. |
Наталія Сідор, Мета проекту: Навчальна мета: розширити та поглибити знання учнів про історію виникнення імен; збагачувати словниковий запас; стимулювати бажання дослідити історію власного імені. Розвиваюча мета: розвивати критичне мислення, пошуково-дослідницькі навички; формувати вміння добирати аргументи у процесі дискусії. Виховна мета: виховувати повагу до власного імені та імен інших людей, почуття гордості. |