Головна » Публікації » Сторінка педагога » Початківці |
Конспект уроку, Українська мова, 2 клас: Письмо малої букви «з», складів, слів, речень
Тема: Письмо малої букви «з», складів, слів, речень Мета: Вчити писати рядкову букву «з» (зе), з’єднувати її з іншими буквами; розвивати фонетичний слух, зв’язне мовлення, виробляти навички каліграфічного письма; виховувати любов до навколишнього світу. Обладнання: предметні малюнки; фішки; каса букв; казковий герой «Зайчик». Хід уроку I. Організація учнів до уроку-Любі діти, у наш клас Завітали люди щирі, Привітайте в добрий час Гостей усмішкою й миром. Привітання. -Добрий день. Ми вам раді, гості добрі, І вітаємо щиро вас! І запрошуємо ласкаво На урок письма у 1 клас. II. Актуалізація опорних знань учнів1.Відгадування загадки -Що за диво, все село Білим пухом занесло. Дива зовсім тут нема Це в село прийшла… (зима). -Чи любите ви зиму?-Хтось стукає у двері нашого класу Мабуть, це ще не всі гості тут. -Заплющіть очі і слухайте загадку. Якщо ви її правильно відгадаєте, то гість зайде. -Відгадайте хто? Він і в казці, він і в пісні. В нього зубки, як залізні. І морквину він гризе Зветься звір на букву «зе» (Зайчик). (Зайчик заходить до класу) -Бачу, він уже до Нового року готується. Одягнувся в костюм Діда Мороза. І завдань багато приготував для вас. Він теж хоче навчитися писати букву «зе». Адже, саме його назва і починається на букву «зе». (Зайчик).2. Робота за малюнком у зошиті Гра «Хто більше?» -Розгляньте малюнок і відшукайте предмети, у яких назвах зустрічаються звуки [з], [з’]. (Коза, заєць, морозиво, рюкзак, віз, хмиз). 3.Словникова робота (Пояснюю значення слів хмиз, рюкзак). 4.Звуковий аналіз слів -Назвіть слово, що відповідає звуковій моделі, зображеній під малюнком.(Хмиз) [ - - о - ]. -Складіть речення зі словом «хмиз» за поданою у зошиті схемою. L--- ------ ------ . -Побудуйте звукову модель слова «коза» [- о - о].-Коза – це дика тваринка чи свійська? -Ось подивіться на малюнок – це козуля, дика тварина. Вона живе в лісі. Живиться травичкою, гіллям дерев. Теж народжує малят (біля 2-3). Боїться вона вовка, ведмедя… 5. Фізкультхвилинка . Косооке зайченятко – ІІІ. Вивчення і осмислення нового матеріалу.1. Графічний диктант Учні порівнюють друковану й рукописну літери, звертають увагу, що у рукописної літери другий елемент переходить у петлю. 2. Пояснення написання рядкової «з» -Починаємо писати нижче верхньої рядкової лінії. -Ведемо вгору до верхньої міжрядкової лінії, заокруглюючи праворуч. -Потім тягнемо вниз і ліворуч до нижньої рядкової лінії без заокруглення вгору. -Не відриваючи руки, рухом праворуч і вниз описуємо нижній пів-овал, який, торкнувшись міжрядкової лінії переходить у петлю. -Лінія петлі перетинає пів-овал на нижній рядковій лінії. Пишемо під лічбу «і-раз», «і-два-і». 3. Написання букви «зе» •в повітрі; •в зошиті. 4. Написання складів, слів з буквою «зе» 5. Фізкультхвилинка -Ми писали, ми учились6. Продовження роботи у зошиті: зв звірі залізо 7. Гра «Доповни швидко і точно» -Дерево високе, а кущ… (низький). -Цукор солодкий, а сіль… (солона). -Озеро мілке, а океан… (глибокий). 8. Продовження роботи в зошиті (написання слів з друкованої основи ) (2 учнів записують на дошці) візок візок коза коза 9. Звукобуквений аналіз слова «зірка» - о - - о - З І Р К А 10. «Утвори склад». Творча робота На дошці записані літери а,з, м, о, н, и, в, у. Пропоную учням утворити склади і записати їх у зошит. 11. Написання слів під диктовку: дим, літо, зима 12. Розфарбовування малюнка 13. Ознайомлення з твариною зубр, яка живе в лісах Карпат (Розповідь з елементами опису) IV. Підсумок уроку -Яку букву навчилися писати? -Що нового дізналися?(Зайчик оцінює знання і дає подарунки) | |
Переглядів: 4839 | |