Головна » Публікації » Сторінка педагога |
У розділі матеріалів: 33 Показано матеріалів: 1-10 |
Сторінки: 1 2 3 4 » |
|
Тема: Виготовлення мікропрепаратів з шкіри луски цибулі та розгляд її за допомогою світлового мікроскопа |
Підготувала: Тема. Значення дихання для існування організму. Система органів дихання, її будова та функції. |
Підготувала: Тема. Слухова сенсорна система |
Очевидно, що сьогодні в Україні немає єдиної загальнодержавної схеми підготовки до ЗНО з математики. Більшість учителів-практиків здійснюють її на власний розсуд, вибираючи свої методи підготовки, використовуючи доступні засоби навчання, користуючись наявною на ринку комерційною літературою з цієї тематики. Під час підготовки до ЗНО з математики вчителі змушені орієнтуватися не на конкретні завдання, а лише на тематичну програму та структуру тесту за формами тестових завдань. Ні рівень складності окремих завдань тесту ЗНО, ні конкретні типи цих завдань наперед невідомі. |
Обдаровані люди приносять велику користь суспільству, державі, є її гордістю. Тому перед суспільством, державою, школою і сім'єю постає проблема навчання і виховання таких дітей. Одним з важливих напрямів діяльності вчителя в загальноосвітній школі є його робота з учнями, які мають особливі здібності. |
Актуальність методу проектів значно зростає при переході сучасної системи освіти від управління процесом освіти за кінцевим результатом, що був спрямований на формування знань, умінь та навичок, до компетентнісного підходу, пов’язаного з вихованням і розвитком компетентнісної особистості, тобто особистості, здатної діяти осмислено, орієнтуючись у мінливому навколишньому світі з виробленими цінностями. |
Мета проекту: з'ясувати сутність поняття культурна спадщина; учити з повагою і любов'ю ставитися до народних звичаїв українського народу;розвивати вміння дітей самоорганізовуватися, планувати свої дії, узагальнювати результати роботи, шукати різні джерела інформації;виховувати допитливість та інтерес до історії і культури. |
Мета проекту: Навчальна мета: розширити та поглибити знання учнів про історію виникнення імен; збагачувати словниковий запас; стимулювати бажання дослідити історію власного імені. Розвиваюча мета: розвивати критичне мислення, пошуково-дослідницькі навички; формувати вміння добирати аргументи у процесі дискусії. Виховна мета: виховувати повагу до власного імені та імен інших людей, почуття гордості. |