Головна » Публікації » Сторінка педагога » Природничники

Доцільність та ефективність використання ІКТ при підготовці учнів до ЗНО

Возняк Любов Іллівна,
вчитель математики
Верхньовизницької ЗОШ І-ІІІ ступенів

Очевидно, що сьогодні в Україні немає єдиної загальнодержавної схеми підготовки до ЗНО з математики. Більшість учителів-практиків здійснюють її на власний розсуд, вибираючи свої методи підготовки, використовуючи доступні засоби навчання, користуючись наявною на ринку комерційною літературою з цієї тематики. Під час підготовки до ЗНО з математики вчителі змушені орієнтуватися не на конкретні завдання, а лише на тематичну програму та структуру тесту за формами тестових завдань. Ні рівень складності окремих завдань тесту ЗНО, ні конкретні типи цих завдань наперед невідомі.

Питання використання ІКТ при підготовці до ЗНО напряму пов’язане із питанням використання ІКТ на уроках математики, адже підготовка до ЗНО не повинна починатися в 11 класі, а це має бути перманентний процес починаючи з 5 класу.

Про доцільність та ефективність використання засобів ІКТ у підготовці учнів до ЗНО, звичайно можна судити лише після того, як учні його пройдуть. Але якщо вчитель спостерігає позитивну динаміку у роботі учнів, як наслідок, бачить, підвищення активізації навчальної діяльності, мотивації до навчання, то головним нашим завданням є використати всі способи, засоби та методи навчання для досягнення спільної мети – досягнення найкращого результату. Зараз, ми з учнями разом працюємо над залученням до підготовки до ЗНО і соціальних мереж, таким чином надаючи навчанню дистанційного характеру. Надіюся, що через деякий час зможу поділитися і напрацюваннями в цьому напрямку.

Більше ТУТ

Категорія: Природничники | Додав: S_Admin (01.03.2017)
Переглядів: 1083 | Рейтинг: 5.0/2