Головна » Публікації » Розробки » Інші проекти |
У категорії матеріалів: 8 Показано матеріалів: 1-8 |
Сортувати за: Дате · Названию · Рейтингу · Комментариям · Просмотрам
Національно-патріотичне виховання вже багато років посідає одне з основних місць у діяльності нашої школи. І, військово-патріотичне виховання, в зв’язку з теперішніми подіями в нашій країні, стало не менш важливим у плані роботи школи. Адже, воно є складовою системи національного виховання та передбачає вироблення високого ідеалу служіння народові, готовності до трудового та героїчного подвигу в ім’я процвітання Української держави. На сьогодні школа є єдиним центром з підготовки всіх без винятку юнаків (незалежно від того, будуть вони призвані на строкову військову службу чи ні в мирний час) до захисту Батьківщини. |
Возняк Любов Іллівна, Очевидно, що сьогодні в Україні немає єдиної загальнодержавної схеми підготовки до ЗНО з математики. Більшість учителів-практиків здійснюють її на власний розсуд, вибираючи свої методи підготовки, використовуючи доступні засоби навчання, користуючись наявною на ринку комерційною літературою з цієї тематики. Під час підготовки до ЗНО з математики вчителі змушені орієнтуватися не на конкретні завдання, а лише на тематичну програму та структуру тесту за формами тестових завдань. Ні рівень складності окремих завдань тесту ЗНО, ні конкретні типи цих завдань наперед невідомі. |
Наталія Сідор, Обдаровані люди приносять велику користь суспільству, державі, є її гордістю. Тому перед суспільством, державою, школою і сім'єю постає проблема навчання і виховання таких дітей. Одним з важливих напрямів діяльності вчителя в загальноосвітній школі є його робота з учнями, які мають особливі здібності. |
Наталія Сідор, Мета проекту: з'ясувати сутність поняття культурна спадщина; учити з повагою і любов'ю ставитися до народних звичаїв українського народу;розвивати вміння дітей самоорганізовуватися, планувати свої дії, узагальнювати результати роботи, шукати різні джерела інформації;виховувати допитливість та інтерес до історії і культури. |
Наталія Сідор, Мета проекту: Навчальна мета: розширити та поглибити знання учнів про історію виникнення імен; збагачувати словниковий запас; стимулювати бажання дослідити історію власного імені. Розвиваюча мета: розвивати критичне мислення, пошуково-дослідницькі навички; формувати вміння добирати аргументи у процесі дискусії. Виховна мета: виховувати повагу до власного імені та імен інших людей, почуття гордості. |
Наталія Сідор, Мета проекту: дізнатися, які числа низивають «магічними»; розвивати пошуково-дослідницькі навички, мовленнєву культуру школярів, вміння самостійно орієнтуватися в інформаційному просторі; виховувати інтерес до математики, вміння працювати в групах. |
Наталія Сідор, Мета проекту: узагальнити і систематизувати знання учнів про Сім чудес України, вчити шанувати минуле нашого народу; пробуджувати інтерес до культурної спадщини рідного краю; прищеплювати бажання розвивати і примножувати знання про національні надбання своїх пращурів, виховувати любов до рідної землі. |