Головна » 2017 » Травень » 12 » Засідання методоб’єднання вчителів початкових класів та вихователів ГПД
18:45
Засідання методоб’єднання вчителів початкових класів та вихователів ГПД

«Компетентнісний підхід у навчанні учнів початкової школи» – тема чергового засідання методоб’єднання вчителів початкових класів та вихователів ГПД, яке пройшло сьогодні, 12 травня. Форма проведення – зустріч за круглим столом.

Теоретична частина засідання (доповідь Поляк О.А.) передбачала з’ясування доцільності, практичної значимості та шляхів реалізації теми компетентнісного підходу. Зокрема було акцентовано увагу на формування ключових та предметних (математичних) компетенцій. Члени методоб’єднання брали активну участь в обговоренні даної теми, шукали шляхи її впровадження. Адже, у новій навчальній програмі з математики для учнів 1–4 класів зазначено: «У контексті початкового навчання предметна математична компетентність розглядається як здатність учня актуалізувати, інтегрувати й застосовувати в конкретній життєвій або навчальній проблемній ситуації набуті знання, уміння, навички, способи діяльності».

У зв'язку з цим творчою групою методоб’єднання (Сідор Н.Г., Бобела У.Ю., Поляк О.А., Кадар О.І., Фурдела В.М.) були виокремлені пріоритетні завдання:

  • готувати учнів до цілісного сприйняття світу;
  • вчити обґрунтовувати власні дії, розпізнавати проблеми, які вирішуються із застосуванням математичних методів;
  • розвивати логічне міркування, вміння виконувати дії за алгоритмом, користуватися знаковою інформацією, орієнтуватися у просторі;
  • вдосконалювати здатність застосовувати обчислювальні навички у практичних ситуаціях, пов'язаних із реальним життям.

Практична частина засідання передбачала спостереження та обговорення уроку математики в третьому класі (вчитель Поляк О.А.). Тема уроку: «Вправи на застосування вивчених випадків арифметичних дій, розв’язування задач».

Моделювання життєвих і проблемних ситуацій – один із засобів формування математичної компетентності на уроці Ольги Андріївни. Урок був емоційно насиченим і цікавим. Різноманітні форми й методи роботи: усний рахунок «Квітка-семицвітка», «Склади найкращий букет», різнорівневий математичний диктант, розв’язування задач за блок-схемами, сприяли формуванню предметних компетентностей. Колеги та дирекція школи (Фаринич В.І., Хайнас О.М.) дали позитивний аналіз уроку математики.

Категорія: Діяльність / Події | Переглядів: 1424 | Додав: S_Admin | Рейтинг: 4.8/6
Всього коментарів: 0
avatar